Studia w Warszawie

Miejsce na tematy, które nie pasują do innych kategorii tematycznych.

Studia w Warszawie

Postprzez Howth » 25 lis 2016, o 00:09

Witam Was, mieszkam już drugi miesiąc w akademiku, bo studiuję na Politechnice Warszawskiej i szczerze mówiąc mam trochę dosyć.. Byłam przyzwyczajona do domu za miastem, swojego własnego pokoju itd. Rodzice zaproponowali mi, że mogą mi wynająć mieszkanie, tylko musiałabym ich wspomóc finansowo np.. dorabiając i dokładając się do czynszu. Znalazłam w centrum na Nowowiejskiej przytulne lokum https://www.warsaw4you.com/warszawa-apa ... ejska-81-1 Zależy mi po prostu na efektywnej nauce w spokoju. Podoba wam się to co znalazłam? A może ktoś z was mógłby mi zaproponować jakąś alternatywę? Będę niezmiernie wdzięczna
Howth
Nowy użytkownik

Re: Studia w Warszawie

Postprzez NocnaMama » 10 gru 2016, o 18:06

Według mnie studiowanie w Warszawie jest już przereklamowane. Ja osobiście nie znalazłam tam miejsca dla siebie . Mam teraz jeszcze dziecko i trudno by mi było studiować stacjonarnie więc wybrałam psychologia studia zaoczne w Łodzi. Było to znacznie lepsze rozwiązanie,zwłaszcza że teraz mam czas na wszystko. Studia są przyszłościowe no i przede wszystkim ciekawe, a ważne jest żeby lubić to co się robi. W tym mieście jest wbrew pozorom bardzo spokojnie a ceny mieszkań nie są duże.
NocnaMama
Dyskutant

Postprzez Drakhtul » 11 gru 2016, o 10:11

Nigdy nie rozumialem czemu ludzie tam chca studiowac. Juz Krakow jest lepszym rozwiazaniem.
Drakhtul
Dyskutant

Postprzez opra » 28 lut 2017, o 13:56