Zdrowe słodycze

Tematy związane z karmieniem dzieci.
Hall721
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 17 lut 2017, o 11:24

Re: Zdrowe słodycze

Post autor: Hall721 » 17 lut 2017, o 11:54

No a czemu niby nie? Nie rozumiem.

opra
Dyskutant
Posty: 72
Rejestracja: 5 paź 2016, o 14:48

Re: Zdrowe słodycze

Post autor: opra » 10 maja 2017, o 14:31

Ja proponuję zachować umiar. Nie warto odmawiać dziecku słodkich przyjemności ale warto takie pyszności dawkować rozsądnie. Skoro zbliża się lato, to nasze pociechy będą miały na pewno ochotę na lody. Można sięgnąć wówczas po ich zdrowszy odpowiednik tj. wodne sorbety. Dużo różnych wariantów smakowych, po które chętnie sięgam oferuje marka http://www.braciakoral.pl/ . Z nich można przygotować maluchom fajne desery np. dodać do nich syrop owocowy czy świeże, sezonowe owoce. Ja tak często robię w domu i mogę powiedzieć, że to jest pyszne!

Adra
Dyskutant
Posty: 63
Rejestracja: 27 paź 2014, o 08:52

Re: Zdrowe słodycze

Post autor: Adra » 21 cze 2017, o 06:01

monstun02 pisze:No nie wiem czy może to być zdrowe.
A czemu nie? Jeśli starasz się przyrządzić coś w domu, upiec to możesz stworzyć całkiem zdrowy deserek. Moje propozycje to:

domowe lody sorbetowe
winogrona albo truskawki zalane galaretką
ewentualnie sałatka owocowa

Jeśli chcecie upiec jakieś dobre ciacho to polecam ten tort z malinami
https://www.przepisy.pl/przepis/tort-malinowy-6521
Nie wymaga nawet pieczenia.
Obrazek

Pyszałka
Dyskutant
Posty: 66
Rejestracja: 7 sty 2017, o 16:19

Re: Zdrowe słodycze

Post autor: Pyszałka » 21 cze 2017, o 18:23

Ja staram się ograniczać dzieciom słodkości. No ale wiadomo całkiem tez im nie zabronię jedzenia słodyczy. Staram się wybierać słodycze bez cukru. Takie produkty można kupic w internetowym sklepie https://www.so-sweet.pl/ . Dla siebie też zawsze coś tam wybiorę :) Zresztą, kto nie lubi słodyczy ?? :)

Marzena1981
Dyskutant
Posty: 54
Rejestracja: 22 gru 2014, o 11:42

Re: Zdrowe słodycze

Post autor: Marzena1981 » 24 cze 2017, o 09:58

Jeżeli chodzi o zdrowe słodycze, to ja polecam Wam zajrzeć na tę stronę https://zakreconysloik.com.pl/bezglutenowe-slodycze gdzie znajdziecie tam naprawdę dużo bezglutenowych słodyczy, a więc połączycie dwa w jedno. Słodkość i zdrowie :)

Awatar użytkownika
mariuszc
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 21 lip 2017, o 19:22

Re: Zdrowe słodycze

Post autor: mariuszc » 29 lip 2017, o 16:42

Dla mnie mistrzostwem są lody. Po prostu nic się nie może z nimi równać! :D Np. tu jest bardzo dobry producent lodów Bracia Koral :)
Być może miłość rozwija się naturalnie z pięknej przyjaźni, jak herbaciana róża z zielonego pąka.

Dzennika5
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 14 cze 2017, o 12:05

Re: Zdrowe słodycze

Post autor: Dzennika5 » 31 lip 2017, o 07:51

Zdrowe slodycze hmm no ciekaw. Ja jednak stawiam na calkiem cos innego, rownie smaczne super food https://www.sklep.savpol.pl/blog/super- ... cznie.html

WlodekZ
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 16 sie 2017, o 09:24

Re: Zdrowe słodycze

Post autor: WlodekZ » 16 sie 2017, o 09:27

Słodycze to najlepiej zrobić samodzielnie. Ja ostatnio znalazłem przepis na krówki ciągutki oraz na domowe rafaello. Zero chemii, dużo dobrego i słodkiego smaku :)
Zakupy, kobiety i pożyczka online. Trzy przyjaciółki :)

eipilala
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 19 sie 2017, o 18:27
Kontakt:

Re: Zdrowe słodycze

Post autor: eipilala » 21 sie 2017, o 07:45

Co zrobić z płatków owsianych?

Nikt nie jest jednak zdany na nudne i bezsmakowe owsianki! Z płatków owsianych można przygotować:

pyszną owsiankę na mleku roślinnym ze świeżymi owocami i orzechami,
ciasteczka owsiane,
ciasto na bazie płatków owsianych,
placek owocowy,
granolę.
Ja płatki owsiane dodaję również często do dań wytrawnych: aby zagęścić potrawę lub zamiast jajka (owies ma właściwości sklejające).

Wiem też, że niektórzy przepadają za owsiankami wytrawnymi – np. z dodatkiem dyni, marchewki czy innych warzyw. Ja akurat niespecjalnie lubię takie opcje, ale warto spróbować.

aniaola37
Nowy użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 4 sty 2017, o 19:19

Re: Zdrowe słodycze

Post autor: aniaola37 » 22 sie 2017, o 11:16

Jak widać nie ma rzeczy niemozliwych :D Dzieki za bardzo fajne przepisy. Ja moge polecic jeszcze fajne akcesoria i inne dodatki do kuchni i wypiekow ze sklepu http://www.sklep.savpol.pl . Moze przydadza wam sie w waszych kuchennych podbojach

ODPOWIEDZ
meble do sypialni meble do kuchni meble do salonu meble do jadalni stół drewniany nowoczesny stoły z litego drewnastoły z litego drewna dębowego stół dębowy nowoczesny drogie łóżka stolik kawowy stół dębowy rozkładany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości